نیازمندی
نیازمندی
خرید اسید سیتریک خوراکی✔️ اسید سیتریک صنعتی

توضیحات آگهی

خرید اسید سیتریک خوراکی✔️ اسید سیتریک صنعتی

فن آوران آب مرجع تخصصی خرید، فروش و قیمت اسید سیتریک خشک، آبدار، صنعتی و خوراکی خرید مطمئن و قیمت به روز اسید سیتریک خوراکی

اسید سیتریک در دو گرید خوراکی و صنعتی تولید می شود که در دو نوع خشک (بی آب) و آبکی (مونوهیدرات) شناخته می شود. تقریبا 70 درصد از تولید جهانی این محصول به دلیل خاصیت نگهدارندگی و طعم ترش آن در صنایع غذایی استفاده می شود. به خصوص برای ایجاد طعم مطبوع در انواع نوشیدنی ها و همچنین افزایش ماندگاری محصولات کنسرو شده استفاده می شود.

  • کیسه 25 کیلوگرمی خوراکی 
  • پک 1 کیلوگرمی صنعتی
  • پک یک کیلوگرمی آزمایشگاهی

اسید سیتریک چیست؟

خرید اسید سیتریک به عنوان یک اسید آلی ضعیف که به صورت پودر کریستالی سفید تولید می شود بسیار رایج است. در واقع فروش اسید سیتریک خوراکی به عنوان نگهدارنده طبیعی مواد غذایی با هدف ایجاد طعم اسیدی یا ترش در غذاها و نوشیدنی ها نیز انجام می شود. اگرچه این ماده شیمیایی به طور طبیعی در مرکبات وجود دارد، استفاده از اسید سیتریک مشتق شده از میوه به عنوان یک افزودنی غذایی مقرون به صرفه نیست. از این رو شرکت های معتبری مانند کیمیا تهران اسید با توجه به تقاضای بسیار بیشتر برای اسید سیتریک نسبت به عرضه مرکبات برای مصارف مختلف اقدام به تولید و عرضه با بهترین قیمت اسید سیتریک در مقیاس صنعتی کردند.

 

جهت خرید به لینک زیر مراجعه کنید :

خرید اسید سیتریک

5/5 - (2 امتیاز)
niazmande

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید اسید سیتریک خوراکی✔️ اسید سیتریک صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *