نیازمندی
نیازمندی

توضیحات آگهی

شرکت شیمیایی بو علی سینا وارد کننده و تامین کننده سوکرالوز 99.9% سوکرالوز در ایران می باشد. جهت دریافت قیمت سوکرالوز غذایی و سفارش با ما در ارتباط باشید

قیمت: تماس بگیرید ?
میزان شیرین‌کنندگی: شیرینی آن حدود 600 برابر …
گرید: غذایی، دارویی
خواص بدون کالری، شیرینی بالا، طعم شیرین خالص و ایمنی بالا
میزان شیرین‌کنندگی شیرینی آن حدود 600 برابر شیرین‌تر از شکر است.
موارد مصرف 1) نوشابه‌ها و نوشابه‌های گازدار
2) مربا، ژله، محصولات شیر، شربت، شیرینی
3) محصولات پخته، دسر
4) بستنی، کیک، پودینگ، شراب، قوطی میوه و غیره
انحلال‌پذیری به راحتی در آب حل می‌شود، در اتانول و متانول محلول است.

سوکرالوز یک شیرین کننده ی مصنوعی و از مشتقات شکر است. قسمت اعظم Sucralose توسط بدن هضم نمی شود ، در نتیجه فاقد کالری است. در اتحادیه ی اروپا با کد E شناخته می شود (E955). این ماده توسط کلرینه کردن ساکارز تولید می شود. Sucralose حدود ۳۲۰ تا ۱۰۰۰ برابر شیرین تر از ساکارز ، ۳ برابر شیرین تر از هم آسپارتام و هم آسه سولفام پتاسیم ، و دو برابر شیرین تر از سدیم ساخارین می باشد.

سوکرالوز چیست و کاربرد آن

خرید سوکرالوز

شرکت شیمیایی بوعلی سینا یکی از بزرگترین واردکنندگان سوکرالوز در کشور می باشد.

شما میتوانید برای استعلام قیمت و خرید سوکرالوز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس ☎️ : 0218850238902188748404
تلفن همراه ? : 0912321365709128098493

 

تاریخچه‌ی کشف و مصرف سوکرالوز

Sucralose در سال 1976 توسط دانشمندان تیت و لیل کشف شد. در حالی که تحقیقات جدیدی در مورد ساکارز و مشتقات مصنوعی آن انجام شده بود، به Phadnis گفته شد که یک ترکیب شکر کلر شده را آزمایش کند.تیت و لیل در سال 1976 این ماده را ثبت کردند.سوکرالوز برای اولین‌بار برای استفاده در کانادا در سال 1991 تصویب شد. مصوبات بعدی در سال 1993 در استرالیا، در نیوزیلند در سال 1996، در ایالات متحده در سال 1998 و در اتحادیه اروپا در سال 2004 به تصویب رسید. تا سال 2008، در بیش از 80 کشور مورد تصویب شده بود. در سال 2006، سازمان غذا و داروی ایالات متحده مقررات مربوط به مواد غذایی را اصلاح کرد تا مکمل سوکرالوز به عنوان “شیرین‌کننده غیر مغذی” در مواد غذایی باشد.

تولید سوکرالوز

سوکرالوز توسط کلرزنی ساکارز در یک سنتز چند مرحله‌ای تولید می‌شود، که سه گروه هیدروکسیل ساکارز را با اتم‌های کلر جایگزین می‌کند. این کلرزنی با محافظت انتخابی از یک گروه اصلی الکلی حاصل می‌شود و به دنبال آن کلر شدن قند جزئی استیله شده با ماده کلر زنی اضافی و سپس با حذف گروه‌های استیل برای دادن محصول ساکارالوز مورد نظر انجام می‌شود.

سوکرالوز چیست؟

سوکرالوز (Sucralose) یکی از رایج‌ترین شیرین‌کننده‌های مصنوعی و دارای کالری صفر است. فرمول مولکولی آن C12H19Cl3O8 است.

 

وارد کننده سوکرالوز

فروش سوکرالوز خوراکی

موفقیت تجاری محصولات مبتنی بر Sucralose ناشی از مقایسه مطلوب آن با سایر شیرین‌کننده‌های کم‌کالری از نظر طعم، ثبات و ایمنی است.فروش سوکرالوز خوراکی در درام‌های 10 کیلوگرمی با برند ویتا سوئیت آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

قیمت سوکرالوز

شرکت شیمیایی بوعلی سینا آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول سوکرالوز مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

تأمین‌کننده سوکرالوز

شیمیایی بوعلی سینا واردات انواع شیرین‌کننده‌های غذایی و دارویی تأمین‌کننده سوکرالوز با بالاترین قیمت و کیفیت می‌باشد. این شرکت به دلیل واردات مستقیم همواره ارائه‌دهنده بالاترین قیمت و کیفیت می‌باشد.

فروش سوکرالوز در ایران

فروش سوکرالوز در ایران به دلیل واردات از کشور چین و آلمان همواره درگیر نوسانات قیمتی بسیاری به دلیل شرایط تحریمی بوده است. این شرکت با بهره‌گیری از تجربه خود در جهت رفع نیازهای مشتری و تأمین فوری همواره تلاش خود را جهت ثبات قیمت محصول انجام داده است.

5/5 - (2 امتیاز)
niazmande

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید اینترنتی سوکرالوز – فروش مواد شیمیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *