نیازمندی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1610
نیازمندی
خرید سیلیس + فروش سیلیس

توضیحات آگهی

فروش سیلیس عمدتا به صورت پودر سفید رنگ می باشد. شما می توانید جهت خرید سیلیس با تضمین اصالت و بهترین قیمت سیلیس با کارشناسان مجموعه

 

سیلیس

سیلیس اکسید سیلیسیم با فرمول شیمیایی SiO2 فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است. سیلیس در طبیعت به‌صورت آزاد و یا به‌صورت ترکیب با سایر اکسیدها وجود دارد.

کاربرد سیلیس در صنایع

شیشه سازی ، چینی سازی ، تولید فروسیلیس ، سرامیک سازی ، تولید آجر ماسه آهکی، ریخته گری ، تولید سیلیکات سدیم ، تولید دیگر مواد سیلیسی ، به عنوان نیمه هادی در صنعت الکترونیک و تولید پشم شیشه.این ماده معدنی مصرفی در هر یک از این صنایع باید کیفیت خاصی داشته باشد.

لعاب:

سیلیکا ماده تشکیل دهنده شیشه است ، برای ساخت انواع شیشه مخصوص سیلیس با موادی از قبیل فلدسپار ، نفلین سینیت ، سودا و… ترکیب می‌شود.

سرامیک:

کوارتز در ساخت انواع مختلف سرامیک و سرویس بهداشتی بکار می‌رود.

ریخته گری و نسوز:

مقاومت کوارتز و سیلیس تا دمایC 1470 سبب شده از آن برای تهیه قالب های ریخته‌گری فلزاتی مانند فولاد، آهن سیاه، آلومینیم وآلیاژهای مس و همچنین به عنوان نسوز در ساخت کوره‌های آهن و فولاد ، سرامیک ، شیشه و سیمان بکار می‌رود.

 

خرید سیلیس – فروش سیلیس

شرکت شیمیایی فن آوران آب  وارد کننده سیلیس در ایران می باشد لطفا برای اطلاع از قیمت فروش با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید .
شماره تماس :

02188766975

09192999678

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
niazmande

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید سیلیس + فروش سیلیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *