نیازمندی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1636
نیازمندی
هگزا متا فسفات سدیم

توضیحات آگهی

هگزا متا فسفات سدیم

هگزا متا فسفات سدیم ترکیبی جامد و سفید رنگ است و در آب محلول می باشد که توانایی جذب رطوبت هوا را دارد و می تواند با یون های فلزی واکنش دهد.

هگزا متا فسفات سدیم
سدیم هگزا متافسفات

سدیم هگزامتافسفات (به انگلیسی: Sodium hexametaphosphate) با فرمول شیمیایی Na
6P
6O
18 یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۲۴۹۶۸ است. که جرم مولی آن 611.7704 g mol-1 می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، بلورهای سفید است.

ترکیب شیمیایی سدیم هگزامتافسفات در واقع یک ساختار شیمیایی شبیه پلیمرها است که در آن زنجیره های متافسفات این مولکول را در ساختاری شش ضلعی تشکیل می دهند. در حالت طبیعی خود، این ماده یک جامد سفید است. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، در ساختار مولکولی هگزامتافسفات سدیم، 6 کاتیون سدیم و 6 ساختار فسفات به صورت زنجیره ای پلیمری به یکدیگر متصل شده اند. مهمترین کاربرد این ترکیب معدنی استفاده از آن در صنایع تصفیه آب و فاضلاب است. در ادامه با مهم ترین خواص فیزیکی و شیمیایی همراه با کاربردهای این ماده بیشتر آشنا می شویم.

هگزا متا فسفات سدیم، از نظر شکل ظاهری ترکیبی جامد و سفید رنگ است و در آب محلول می‌باشد. این ترکیب، توانایی جذب رطوبت هوا را دارد و می‌تواند با یون‌های فلزی واکنش دهد. به عنوان یک گیرنده استفاده می‌شود و در طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله افزودنی غذایی، کاربرد دارد. کربنات سدیم گاهی اوقات به SHMP اضافه می‌شود تا pH را به ۸٫۰ الی ۸٫۶ برساند، که باعث تولید تعدادی از محصولات SHMP برای نرم شدن آب و مواد شوینده می‌شود.

خرید سدیم هگزا متافسفات

شرکت شیمیایی بوعلی سینا یکی از بزرگترین واردکنندگان سدیم هگزا متافسفات در کشور می باشد.شما میتوانید برای استعلام قیمت و خرید سدیم هگزا متافسفات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.شماره های تماس ☎️ : 02188502389 – 02188748404
تلفن همراه 📞 : 09123213657 – 09128098493

5/5 - (4 امتیاز)
niazmande

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هگزا متا فسفات سدیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *